PRIJAVLJENE IDEJE

Najveći televizor ikada

Saša Novković

Zamisao je da se dizajnira najveći tv ikada. tj ogroman ekološki video bilbord koji bi se strujom napajao preko velikih solarnih panela i mogao bi emotivoti sliku na bilo kojoj većoj površini. Bio bi mobilan poput auto prikolice. Pratila bi ga facebok stranica i android aplikacija preko koje bi mogli da čestitate ženi rođendan sa omiljenim video spotom na ogromnoj projekcionoj povrsini od 8-9 metara sa full hd video slikom. Pa da je potom iznenadite dok šetate trgom. U slobodnom vremenu bi reklamirao rentiorao marketing davao bi informacije o temperaturi saobracajnom stanju sl. A na gradskim trgovima bi se koristio za proslave i praćenje sportskih mečeva, prezentacije i za otvorene filsmke projekcije kvalitetnijeg sadržaja. Preko dana bi korisnici kojima je to potrebno mogli dopuniti bateriju android telefona, dobiti informacije o temperaturi i sl. Uređaj bi bio potpuno autonoman bez ljudskog prisustva. Instalacija je jednostavna samo se postavi na mestu i poveže internet.

Ekskluzivna putovanja

Alexander Petrov

Formiranje agencije za egzoticne destinacije. Putovanja bi se sprovodila sa manjim grupama ljudi tako da klijenti dozive jedinstveno iskustvo u zemljama poput Novog Zelanda, Juzne Amerike, Afrike i td. Nas cilj je da osnujemo autenticnu srpsku agenciju za takve vrste putovanja i da ta putovanja ostave poseban utisak kod klijenata. Sa osnivanjem ove agencije bi smo otvorili novi pravac u razvoju turizma.

Manje je više

Miloš Radojković

Projektom „Manje je više“ želimo da povećamo svest i znanje mladih o značaju finansijske edukacije i pismenosti kao i neophodnosti investiranja u sebe danas da bi imali bezbrižnu starost sutra.
Mi ovim projektom želimo da kroz niz treninga obučimo mlade iz naše ciljne grupe finansijskoj pismenosti i investiranju, kao i da im pružimo besplatnu praktičnu nastavu iz oblasti online poslova koji se mogu obavljati od kuće i koji su danas izuzetno traženi po svetu. Želimo da u prvi plan stavimo lični razvoj i edukaciju pojedinca kao najbitniji resurs koji može da poseduje. Od prvih 5 najbitnijih resursa koji mogu da „sačuvaju“ individuu u kriznim vremenima, smatramo da su prva 4 znanje a tek 1 od 5 je investiranje u konkretne druge oblike (lični fond, štedni fond, plemeniti metali, kriptovalute i obradiva zemlja). O svemu tome bi posebno edukovali mlade na treninzima.

MultiKUL Srbija

Bojana Savic

Projektne aktivnosti su: Održavanje bloga kao jednog od najuticajnijih alata podizanja svesti u savremenom društvu koji je posvećen magiji šarenila i ljudima čistog srca koji biraju da ne mrze. Autorka će putujući Srbijom prikupljati najlepše priče i dati doprinos društvu bez politike i podela. Cilj je da se bolje upoznamo i više poštujemo.
S namerom da promoviše život u različitosti nosioci priča biće dobri ljudi svih vera i nacionalnosti koji se na našem prostoru mogu sresti. Sve priče, dopunjene fotografijama sa terena, biće predstavljene na već aktivnoj stranici www.multikulsrbija.com i promovisane na društvenim mrežama.
Druga aktivnost, konferencija u decembru okupiće najuticajnije stručnjake iz kulture i aktere najčitanijih priča kako bismo zajedno ukazali na potrebu za boljim okruženjem. Sredstva su neophodna za putovanja (2xmesečno),opremu (laptop,diktafon,fotoaparat,materijal za konferenciju),PR aktivnosti,web dizajn i organizaciju konferencije.

LEKOVITA SRBIJA

Snežana Djurić

Vraćanje poljima Srbije, kroz uzgoj lekovito bilje. Kako je trend u Svetu zdrav život i vraćanje alternativne medicine, šansa Srbije da digne ekonomski razvoj u deverstirnim područjima upravo edukacijom stanovništva o uticju i uzgoju ovih biljaka kao i udruživanjem poljoprivrednika u zadruge a time i ukrupnjavanjem zemljišta u cilju konkuretnosti na svetskom tržištu i otkupu. Uključivanjem lokalne samouprave i privrednih subjekata koji su kompetentni da pomognu u ovoj ideji (Institut Josip Pančić, Poljoprivredni fakultet, studenti, Tehnološki fakultet, studenti...Tv stanice, Sbb) verovatnoća da projekat uspe je veća. Naš prvi korak je Opština Rača u kojoj su stanovnici već pokazali interesovanje i inicijativu. Imamo želju svaku opštinu da obiđemo i pokušamo da animiramo a njih je 42.

Debelo smo zagazili u 21. vek

Milan Mijatović

Predstavljamo vam našu ideju: festival savremene i angažovane poezije, koji bi podsticao razmišljanje, razvijao potrebu za društvenim promenama i sačuvao sliku današnjeg vremena viđenu očima umetnika. Nagrade na festivalu mogle bi biti odgovarajući paketi vaših usluga. Program sa festivala mogao bi predstavljati deo umetničkog programa na vašim kanalima, čime bi sadržaj istih bio obogaćen onim što je na drugim televizijama obično skrajnuto. Festival bi mogao biti organizovan u svim zemljama bivše Jugoslavije, te bi se na taj način stvorio novi kulturni prostor, umrežen i povezan ovim projektom, a vaša kompanija bi imala aktivnu ulogu u tome. Za kraj, moramo napomenuti da bi na festivalima bilo učesnika koji su pripadnici manjinskih društvenih grupa, često ugroženih, polarizovanih i zapostavljenih. Pri tom, prvenstveno mislimo na slabovide i gluve osobe.

SAJBER PUTOKAZI

Snežana Djurić

САЈБЕР ПУТОКАЗИ

Eдиција САЈБЕР ПУТОКАЗИ (публикација која има за циљ да фотографијом скрене туристи пажњу на места која вреди обићи, у којима вреди одсести, добро појести, присуствовати доброј манифестацији или културном догађају…). Едиција у старту садржи четири дела:

ГРАДОВИ СРБИЈЕ - Културно и духовно благо Србије (споменици, манастири, цркве, археолошке ископине, туристичке, музичке манифестације)
ЗДРАВСТВЕНИ ТУРИЗАМ
СЕОСКИ ТУРИЗАМ И САЛАШИ
ПЛАНИНЕ СРБИЈЕ

У наставку пројекта који ће до тада постати самофинасирајући планирано је проширити пројекат на:

Дунав,
Лов и риболов,
Бање Србије,
Реке, језера
Културна и верска баштина свих грађана Србије,
Путеви вина,
Манифестације Србије,
Београд, Ниш, Нови Сад, Нови Пазар,....
Оно што никада нисте видели а вреди (све необичне лепоте Србије)...

Намењена је како страним, тако и домаћим туристима и свакоме ко жели да боље упозна чари наше земље. Пројекат је подржан од стране Туристичке органи

Petguards.rs

Stefan Vukobrat

Imate svog kućnog ljubimca ili samo volite životinje? Obavezno posetite Petguards.rs možda rešite neki od gorućih problema svih vlasnika. Takođe, možda je upravo ovo novi vid zarade gde možete spojiti uživanje i korist.

Sem što pomažemo vlasnicima da brzo i lako pronađu idealnog čuvara za svog kućnog ljubimca, u isto vreme pružamo šansu nezaposlenim zaljubljenicima u životinje da rade posao koji vole!

Aplikacija za doniranje

Marija Jankovic

Ideja je da kreiramo veb aplikaciju(portal), koji će za cilj imati da olakša doniranje najugroženijima. U pitanju je aplikacija na kojoj bi ljudi kojima je potrebna neka vrsta materijalne pomoći (odeća, nameštaj, hrana itd.) mogli da postave svoje problem. Samim tim korisnici koji su u mogućnosti da pomognu bi mogli to lakše da urade. S obzirom da se ovde javlja mogućnost zloupotrebe i nepoverenja, neophodna nam je saradnja sa većim humanitarnim organizacijama.

Internet portal "Srpski kompozitori"

Ana Đorđević

Naša ideja je da internet prezentacijom predstavimo umetničku muziku srpskih autora široj javnosti, kako domaćoj tako i inostranoj. Cilj nam je da informacije o kompozitorima srpske umetničke muzike budu prisutne na jednom mestu koje će sadržati i objediniti kako notne i zvučne materijale, tako i stručne komentare i biografske članke. Ideja je da te informacije budu dostupni svima, a naročito nastavnicima i učenicima muzičkih škola, predavačima i studentima umetničkih fakulteta, ali i zaljubljenicima u klasičnu muziku.

Civil Journalism

Zoran Otrupčak i Milovan Nikolić

Građansko novinarstvo je prekretnica koja je stvorena u 21. veku. Gledaoci koji stvaraju svoj sadržaj mogu postati primarni izvor sadržaja za potencijalnu buduću publiku. U tom kontekstu aplikacija za N1 "IamN1" predstavlja servis na koji bi građani SBH (Srbija, Bosna i Hercegovina i Hrvatska) mogli da uploaduju sadržaje koji bi im bili od značaja, a koji bi prolazili kroz uredničku, gatekeeping redakturu. Aplikacija funkcioniše na principu da sami građani šalju sadržaj koji po njima zavređuje javni interes i na taj način se pojavljuje u centralno informativno političkom programu N1 televizije.
Aplikacija funkcioniše pretežno preko servera koji bi agregirao sadržaje sumirane od korisnika i koji bi bili pregledani od strane "živog" urednika.
Na ovaj način javnost stvara sadržaj od interesa za javnost koji pokreće ključna i elementarna pitanja za njihovu društveno-političku stvarnost.

"HUMANA"

Djordje Perisic

Osnovati firmu koja bi zapošljavala isključivo invalidna ili lica sa hendikepom (na svim pozicijama gdje je to moguće) koja bi se bavila proizvodnjom papirne galanterije, kancelarijskog materijala (koverte, rokovnici), štampanih materijala (kalendari, čestitke) i koja bi za početak u Beogradu pa onda i u ostalim regionalnim centrima u SRB (NS, KG, NI) omogućavala zapošljavanje navedenim licima i tako im omogućila šansu za razvoj i realnije planiranje budućnosti, potomstva... i svega onog što zbog gomile predrasuda i konkurencije široke ponude radne snage u Srbiji ne mogu da ostvare, odnosno ne mogu da nađu zaposlenje - uprkos zakonu koji je trebao jasno regulisati obaveze firmi u vezi zapošljavanja invalida ili lica sa hendikepom... Firma bi razvila jasan imidž i vizuelni identiet koji bi joj omogućio prepoznatljivost na tržištu i kroz akte firme bi se obavezala da svake godine iz profita firme finansira rješavanje minimalno jednog značajnog problema koja navedena lica imaju u Srbiji

Preseljenje objekta(baraka)

radovan santovac

Postoji objekat koji je nekad bio štab radnih akcija u KIkindi devedesetih godina on je pre desetak godina dislociran iz omladinskog naselja i preseljen na drugu lokaciju za potrebe konjičkog kluba.Konjički klub se u međuvremu ugasio a odredu izviđača i akcijašima je potreban prostor za rad i okupljanje pa želimo da objekat vratimo u omladinsko naselje i omogućimo rad ovih organizacija.

Mladi Mladima

Bojana Joksovic

Projekat "Mladi Mladima" se zasniva na vršnjačkom razmenjivanju znanja iz različitih oblasti.
Svesni smo potrebe mnogih mladih ljudi da saznaju nešto novo, da se edukuju u sferama koje ih zanimaju, ali i da su kursevi/seminari često finansijski nepristupačni ili pak nedovoljno kvalitetni spram cene.
Zato će sve radionice i edukacije koje se budu organizovale u okviru projekta "Mladi Mladima" biti besplatne.

Cilj nam je da mladi zainteresovani za nova znanja dobijaju mogućnost da ih besplatno i steknu, dok mladi zainteresovani da prenesu svoje znanje iz određene oblasti dobijaju jedinstveni vid prakse kroz držanje radionica.

ONI SU USPELI

Ivan Novković

Fondacija PONS kandiduje ideju serije emisija na N1 Televiziji o uspešnim osobama sa invaliditetom. Ideja ne cilja na najvidljivije ljude u okviru pokreta osoba sa invaliditetom, već na osobe sa invaliditetom koje su se svojim radom uspeli potpuno da se integrišu u društvo, baveći se poslovima kojima se bave i svi drugi ljudi koji nisu osobe sa invaliditetom. To su na primer uspešni pravnici, sportisti, umetnici, baštovani, preduzetnici.
Cilj ovog serijala je da pokaže osobe sa invaliditetom u jednom drugačijem svetlu od stereotipa da smo socijalna kategorija i ništa više. Smatramo da se ovom idejom utiče na smanjenje socijalne distance prema osobama sa invaliditetom.
Snimljeni serijal ostaje vredan dokument koji svedoči tome da osobe sa invaliditetom mogu ostvariti punu integraciju u društvo, iako je njihovo okruženje prepuno raznih vrsta barijera.

Nasa druzina

Miroslav Zdravkovic

Ja sam slepa osoba. Mlad sam i volim da se druzim. Tesko mi je sto se niko ne bavi mladim slepim i slabovidim osobama koje ne izlaze iz svojih kuća. Potonuli su, u depresiji. Ljudi na ulici beze od nas, misle da smo zarazni. Ljudi ne znaju kakve smo mi osobe, koliko kapaciteta imamo i da mozemo uzivati u svemu u cemu uzivaju, da kazem, normalni ljudi. Zelim da se zalozim da to vise ne bude tako, da nas ljudi bolje upoznaju. Zelim da nam pruze ruku i prihvate nas.
Ja već godinu dana samostalno organizujem susrete mojih drugara ( koje uspem da izvucem iz kuce) i poznatih glumaca, i tako pokusam da doprinesem da budemo vidljivi, da nas ljudi upoznaju i zavole jer smo isti kao i svi drugi.
Moji susreti su takvi da obezbedim neki kafić, jer nemamo prostor, i zakazem susret mojih drugara i glumaca. Kafic ili restoran u kom se okupimo, nam obezbedi jeftinije pice. Zelim da zagovaramo problem izolacije slepih i ukljucimo studente da se druze sa nama, izvedu u drustvo i da se zabavljamo zajed

POBEDNIK: Sa problemima na ti - podrška mladima

Zorica Mihailović

“Sa problemima na ti” je projekat koji se bavi pružanjem besplatne psihološke podrške mladima (14-30 godina) sa teritorije Beograda kroz individualne i grupne psihološke seanse, psihološko savetovanje putem Skype-a i psihoedukativne programe (treninge i radionice).
Cilj naše ideje je da, pružanjem usluga psihološke podrške doprinesemo:
- smanjenju jednog od vodećih rizika po zdravlje mladih a to su emocionalni problemi
- razvijanju i unapređivanju veštine koja će mladima omogućiti adekvatan izbor zanimanja i unaprediti njihovu zapošljivost
-usvajanju i unapređenju socijalnih veština, veština komunikacije i veština rešavanja problema
-razbijanju predrasuda koje predstavljaju prepreku za traženje psihološke pomoći.
Tokom 2016. godine sproveli smo istraživanje o potrebama mladih za ovom vrstom usluge na uzorku od 15O studenata i srednjoškolaca iz Beograda, 10 njih je učestvovala u pilot seansama i izradjen je program seansi sa jasno definisanim koracima i ciljevima.

SUPERVIZUELNA GLOBAL

Ivan Suletic

Naš cilj je da se kroz prevode odabranih tekstova magazina Supervizuelna na engleski jezik i strateški rad na marketingu sajta omogući veća vidljivost domaće scene vizuelnih umetnosti van našeg jezičkog prostora. Projekat SUPERVIZUELNA GLOBAL osim prevoda obuhvata i internet promociju projekta i samog sadržaja sajta.
To bi omogućilo umetnicima, kritičarima i kustosima bolju platformu za saradnju na međunarodnoj sceni.
Dosadašnji rad magazina Supervizuelna, koji je osnovan 2013. godine je bio usmeren ka lokalnoj sceni i dao je izvrsne rezultate, kroz saradnju sa najrelevantnijim institucijama i pojedincima u polju umetnosti. Vidljivost domaće umetničke scene i čitanost magazina bi kroz prevod na engleski jezik bila mnogostruko veća.

Okreni na ljubav

Lidija Grujic

Interaktivne radionice "Kako naci idealnog emotivnog partnera" i " Kako živeti zdravu partnersku vezu"

Otudjenost, neshvacenost, manjak samopouzdanja ali i nedovoljno svesti sta i koga zelimo kraj sebe dovodi do toga da je nase drustvo generalno usamljeno.
Probuditi uspavano samopouzdanje sa jasnim smernica sta predstavlja zdravu emotivnu vezu je prvi korak. Upoznavajuci sebe iz ugla istinskih potreba mozemo praviti odabire zbog kojih cemo imati benefite u partnerstvu. Sa druge strane imamo mogucnost da se oslobodimo stega koje smo sebi napravili i time zivimo zdrav, uspesan i srecan zivot.
Izbor emotivnog partnera je od posebnog znacaja. To je odluka koja nas oblikuje tokom citavog zivota. Odlican izbor znaci mnogo srecnih brakova i dece koja zive kraj oba roditelja.

Radionice su kreirane po principima psihologije i Holistic Coachinga! Informativno namenkene su osobama od 13 godina. Dok interaktivan rad namenjen je punoletnim osobama, oba pola.

Korak ka dostupnom Beogradu

Centar za unapredjenje društva

Dostupnost (arhitektonske barijere i pristupačnost) predstavlja jedan od tri osnovna problema osoba sa invaliditetom i starih osoba. U opštem smislu, dostupnost predstavlja nastojanje da se obezbedi jednaka pristupačnost lokaciji, proizvodima i uslugama, svim ljudima, kako rezidentima, tako i domaćim i stranim turistima, bez obzira na mogući stepen invaliditeta i/ili broj godina.

U tom smislu, cilj projekta je razvoj informacionog sistem za podršku kretanja osoba sa invaliditetom i starih osoba koji će obezbediti organizaciju sistema informacija o lokacijama, tačnost informacija i konkretan odgovor na potrebe osoba sa invaliditetom i starih osoba. Pored toga što bi obezbedio olakšano kretanje i opštu organizaciju, projekat može dovesti do značajnog povećanja broja turista, a samim tim i do ekonomskog razvoja. U tom smislu, ovaj projekat podstiče razvoj, kako na lokalu, tako i uopšte, istovremeno rešavajući veliki društveni problem i realne potrebe.

Pipko - neka zasijaju hodnici zgrada

Bojan Miladinović

Pipko je elektronski taster za stepenišno svetlo koji u potpunosti menja postojeće mehaničke tastere. Zahvaljujući pozadinskom osvetljenju i izmenjivim maskama koje su printabilne sa unutrašnje strane, tasteri postaju pravi mali bilbordi (11x8.5 cm) u stambenim zgradama. 'Bilbordi' mogu biti ukrasnog karaktera, kao i nosilac informacije. Ideja je da stanari stambenih zgrada i firme, kao potencijalni donatori tastera, uđu u partnerstvo, koje bi bilo izgrađeno na principu, taster na poklon u zamenu za diskretnu reklamu. Logo ili naziv firme u uglu, kao i lepo osmišljen slogan, ne bi narušavali ukrasni karakter tastera, a ‘duh’ firme bi na duže bio prisutan u hodnicima zgrada. Taster Pipko je 'živ' proizvod www.pipko.rs , a cilj ove ideje je da se uz pomoć vebsajta napravi baza zainteresovanih subjekata, odnosno stambenih zgrada i firmi, te na taj način pomogne da se Pipko nađe u što većem broju stambenih zgrada, odnosno podigne nivo kulture stanovanja.

Disi bolje

Petar Milosavljevic

Kako bismo poboljsali vazduh u nasem gradu Kragujevcu, odlucili smo da napravimo plan za posumljavanje Kragujevca koji bi kasnije predlozili skupstini grada da, uz njihovo odobrenje, realizujemo.

Film na otvorenom

Ljubica Djordjevic

Po ugledu na nas tradicionalni projekat "Filmska kockica", dosli smo na ideju da edukujemo narod grada Kragujevca tako sto cemo da pustamo dokumentarne programe, vise puta u toku nedelje, u pesackoj zoni.

EKO PARKOVI

marinanikic

Motiv: previse je sivila, smoga, zagađenosti. par km od naseljenih mesta, tj gradova ,pored reka je cist vazduh, netaknuta priroda.
Ideja: U toj netaknutoj prirodi odvojiti parcelu gde bio deca predškolskog i školskog uzrasta sa svojim vaspitačima mogla odvojiti vreme za nastavu u prirodi u vidu sađenja,zalivanja,okopavanja i branja sitnijih plodova kao što su jagode, maline,kajsije,cak i nesto povrća.Okolina baste za decu bila bi sacinjena od klupica i stopčića za piknik. Baš kao u razvijenim zemljama kao što je Nemačka gde imate polje jagoda ,gde porodica plati ulaz, ubere jagoda koliko želi..
Cilj:,,SBB cuva prirodne vrednosti ''a,deca bar jedan dan udišu čist vazduh, širi se svest o postojanju SBB mreže ,

Svaki dan uradi novo ili Slatko i humano druženje

Milica Zlatić

Slatko druženje je akcija koju samostalno porenula u oktobru 2016. Cilj jeste da poslastičarnice doniraju deci koja nemaju sredstava - slatkiše i da budu njihovi gosti. Pokrenula sam fb stranicu Svaki dan uradi novo koja prati priče i informacije o lokalima koji su se priključili akciji. U februaru bila sam Heroj nedelje u emisiji Da,možda, ne, a moja želja jeste da pokrenem društveno odgovorni blog www.milicazlatic.rs i objavim knjigu o akciji Slatko druženje, kao i da nastavim da se bavim humanitarnim radom i aktivnostima.