PRIJAVLJENE IDEJE

Stuberi - Okrecemo novi list

Aleksandar Kesegi

Cilj ovog projekta jeste zapoceti nesto novo na Balkana, da napravimo evoluciju zabavnog programa. Ideja je okupiti ekipu na jedno mesto, preseliti se u istu kucu jer jedina stvar koja koci nasu produkciju jeste to sto ljudi sa istom vizijom ne zive u istom mestu.

Kulturni online magazin - Basic Magazin

Olga Perović

Ta ideja možda nije nova jer postoje razni portali i blogovi sličnog tipa, ali ću vam reću ukratko nešto o tome. Naime celog svog života sam na neki način imala dodira sa kulturom i umetnošću, cilj je svakako promovisati kulturu na što bolji i kvalitietniji način i staviti do znanja ljudima da je kultura svima dostupna, a ne pojedincima. Iako on postoji jedno vreme želela bih da proširim celu ideju i da zaposlim mlade ljude i dam i priliku da učestvuju u stvaranju nečeg novog i možda revolucionarnog.

Fitness video vodič

Milan Zarić

Ideja je da se proizvedu kvalitetni video klipovi ne duži od 3 minuta sa vežbama i praktičnim savetima koji bi se objavljivali na nekom od vaših portala ili tv kanala što bi obogatilo sadržaj važih medija, novi fitnes segment na portalu i TV-u bi bio namenjen devojkama i momcima koji vode računa o svom zdravlju i kondiciji. Ne želim da napravim klasičan fitness video već atraktivan i kvalitetan klip koji će posetiocu držati pažnju ali ga i edukovati. Sam mogu napraviti običan fitness klip medjutim ja se sa tim ne zadovoljavam. Da bih svoju ideju realizovao potrebni ste mi vi i vaša podrška.

Socijalno preduzece “Jelek“

Djuric Snezana

Osnovna ideja je da se pokrene proizvodja nosnji za KUD u Srbiji i Dijaspori. Velika potreba postoji za nosnjama za sva kulturnoumetnicka drustva. Plasman postoji, narocito u Dijasporu. Kako bi se zapocela proizvodnja, planira se ukljucivanje ugrzenih madih zena ( zrtve nasilja, mlade romkinje, mladi ometeni u razvoju, sa invaliditetom). Prosli bi obuku za proizvodnju i nastavili da rade u proizvodnji sivenja. Dakle, cilj je socijalno preduzece koje ima 100% mogucnost da plasira svoju robu a mnogi ugrozeni bi obezbedili sebi zaradu.

Distribucija toplotnih pumpi

Željko Radanović

Prošle godine smo došli u priliku da postanemo distributer toplotnih pumpi vazduh voda za grejanje,hlađenje i proizvodnju sanitarne tople vode za domaćinstva japanske kompanije CHOFU koja nas je kontaktirala sa namerom da budemo njihovi zastupnici za Srbiju.
Ovakva prilika se retko pruža firmama iz Srbije i smatramo da će našoj firmi doneti veliku priliku za uspeh na našem tržištu, jer su toplotne pumpe definitivno budućnost u grejnim sistemima zbog svoje neverovatne uštede i zaštite životne sredine jer koriste obnovljive izvore za svoj rad.

Izletište Tisa

Igor Kostovski

Cilj naše ideje je da uredimo izletište na Tisi kod Zrenjanina.Na pomenutoj lokaciji postoji izletište koje godinama niko ne održava pa postoji bojazan da će samo izletište pasti u zaborav i tako mnogima koji vole reku i prirodu uskratiti zadovoljstvo koje im je to mesto pružalo.Izletište je odlično zamišljeno, ali nikada ideje nisu sprovedene u delo do kraja.Želimo da starom izletištu vratimo sjaj koji zaslužuje i na taj način vratimo ljude u prirodu i pored reke jer nam je svima potrebno mesto gde ćemo naći svoj mir i uživati.Potrebno je sanirati ogradu oko izletišta, parking mesta, popraviti vodovodnu i električnu instalaciju, urediti prilaze vodi, renovirati dva lokala, popraviti 4 sportska terena, okrečiti kamp kućice na samom izletištu i niz sitnijih popravki koje su bitne za lep izgled samog izletišta.

DOKUMENTARNI KANAL "DRAGOCENOST"

Biljana Popovic

Pokretanje dokumentarnog programa nalik Nacionalnoj geografiji , baziranog na istoriji regiona. Kroz polusatne emisije predocavale bi se razlicite dragocene ostavstine materijalne i nematerijalne koje povezuju region u jednu celinu.

ALL INCLUSIVE TURIZAM

Vera Ivetic

Napraviti aplikacije za Smartphone
BBB Best Belgrad Booking i
BSB Best Serbia Booking, . Baza bi imala: hotele, restorane, banje, Wellness centre, stomatologe, privatne bolnice, dogadjaje muzicke i ostale, bukvalno sve podatke. Gost bi izabrao sam, opcije iz mreze pretraziva ili vec gotove pakete. Za kratko vreme, organizovati sto vise sadrzaja za gosta, po vremenu boravka, parama i cilju posete. Organizovati opciju telefonskog operatera za turiste koji bi pomagali u izboru opcija boravka i informisali goste na stranim jezicima Otvoriti kanal na SBB o Beogradu i promovisati sve dogadjaje, reklamirati promotivne turisticke pakete, privatne ordinacije i restorane i hotele i sl. Prikazati kratke i zanimjive klipove zadovoljnih turista. Cilj je moderan efikasan i sveobuhvatni turizam. Razvoj vikend, poslovnog, zdravstvenog i druih oblika turizma.

Drustvena mreza

Nikola Radovanovic

Moja ideja tiče se i razvoja SBB kao kompanije i poboljšanju društva korisnika sbb-a.Nemam za sada razrađen neki plan,rodilo se čisto kao ideja,ideja da se napravi socijalna mreža za korisnike sbb-a.
Naime svi znaju koliko su popularne socijalne mreže,ali već neko vreme stagniraju.Sbb ima tehnologiju i resurse da korisnici kreiraju profil na društvenoj mreži SBB preko portala moj SBB.Samom popularizacijom te mreže dolazilo bi i više korisnika,neki bi uzimali ugovor samo da bi imali nalog na društvenoj mreži.Sa samim nastankom društvene mreže otvaraju se mnoge mogućnosti,recimo,da korisnici koji imaju otvoren profil na društvenoj mreži ,mogu da ulaze u chat sa drugim korisnicima koji se nadju recimo u krugu od 100 m na unifi mreži,ili u dogovoru sa nekim operaterom mobilne telefonije npr. Telenor sa kojim SBB i sada ima saradnju,može da se napravi isto neka vrsta komunikacije između korisnika,nešto slično viberu,unifonu,skype-u.ko se nađe na unifi mreži , i još mnogo drugih mogućnos

Tragom Vojvodjanskih Nemaca i jevreja - Proslost

Neven Popovic, Nikola Ciric Jelena Milutinovic

2013 god smo dosli na ideju da obidjemo sela i varoši u Vojvodini i fotografišemo ono što je ostalo iz prošlosti stanovnika Vojvodine Nemačkog i Jevrejskog porekla. Ono štp smo zaticali često se moze videti u filmovima o Indijani Džonsu, ili svenama u emisijama Nacionalne geografije. Groblja zarasla u džunglu, stare vlastelinske kripte sakrivene iza uraslog žbunja, napuštene crkve...od 2013 do 2017 smo obišli 266 sela i varoši autostopom, vozom, automobilom, autobusom...biciklama i napravili 170 000 fotografija. Neven iz Zemuna potomak Podunavskih Nemaca, Nikola iz Beograda i Jelena iz Novog Sada.

Ja sam sebi najveća motivacija

Vanja Rebrača

Svaka promena kreće iznutra, a za promenu kao i za svaki drugi korak u životu neophodna je motivacija. Čoveku je dovoljna samo jedna rečenica da ga pokrene, ali i da potpuno odustane.
Moja ideja je da ono što već pravim, prilagodim na način da bude poklon sa porukom. Predmeti (magneti i dekorativne kućice) se izrađuju od betona, izlivaju u ručno izrađenim kalupima, a zatim dekorišu svaki komad na svoj način. Onda se pakuju u pakovanje koje je takođe ručno rađeno.
Cilj je da svaki dan počneš sopstvenim izborom da budeš srećan i motivisan za uspeh. To se postiže biranjem misli, koje grade uverenja, a uverenja su ta koja prave naš život predivnim ili nepodnošljivim. Izbor je uvek i samo na nama.

wwvrsac: živi lokalno - radi globalno

Ivan Ćosić

U Srbiji ima dosta dobrih poslovnih priča koje nažalost jako teško dolaze do medija i o njima jako malo ljudi zna. Oko nas žive ljudi koji posluju putem Interneta, a žive ovde sa relativno niskim troškovima. Ideja je da putem konferencije jednom godišnje predstavimo takve priče, priče ljudi koji iz Srbije posluju putem Interneta na globalnom tržištu, a da sve učesnike konferencije međusobno povežemo i inspirišemo kako bi kreirali neke nove, uspešne priče.

Internet fles za mobilne telefone i tablete

Nikola Nikolic

Ovaj patent bi radio kao prenosivi punjac za mobilne telefone i tablete a i u isto vreme i kao internet fles koji bi mogao da ima odredjen broj Gb i kada se potrosi da moze da se poveze na bilo koju Uni-fi mrezu bilo gde

Fast food outdoor cinema

Emilija Milic

Ideja je pokretni fast food -kombi ili kamionetski sa kompletnom kuhinjom koji ce sa jedne strane imati sank za prodaju fast food obroka,a sa druge bioskopsko platno za projekcije na otvorenom sa kompletnim ozvucenjem.Menu bi bio specifican a bioskop bi se mogao gledati i leti ali i zimi iz auta...

Music connect

Nemanja Krstonić

Naša ideja je povežemo sve ljude koji se bave muzikom! Da stvorimo mesto gde muzičari mogu da razmenjuju iskustva, podučavaju druge, prodaju svoje muzičke aranžmane. S obzirom na to da smo svi strastveni prema muzici, u prethodnim godinama, uočili smo da je jako teško započeti muzičku karijeru i da je preko potrebna pomoć teška za pronaći. Naša misija i cilj jeste da priblizimo muziku mladima i da ih inspirisemo da se njome bave, da im pruzimo pomoć u prvim koracima i to sve na jednom mestu. Pomoću sajta, aplikacije i muzičkog hub-a omogućičemo ljudima da lakše prodaju/snimaju/izradjuju/dele svoju muziku sa drugima!

VisMedic online doktor 24/7 - virtuelna čekaonica

Jovan Paunović

Platforma za telemedicinu - internet klinika. VIDEO konsultacije između lekara i pacijenata.

VisMedic platforma postoji i radi od 2015. godine. 2016. godine VisMedic je proglašen za najbolji startup u Srbiji, 2. u Istočnoj Evropi (Get in the Ring takmičenja). Osvojili smo i CATCH 2016, i javno glasanje za najbolji investicioni projekat "Aurea". Mreža naših partnera koji su prepoznali naš potencijal i ukazali nam poverenje uključuje vodeće svetske i regionalne kompanije: Generali, AXA/VIG, Bel Medic, Medigroup...

Trenutno, platforma funkcioniše po principu zakazivanja VIDEO konsultacija. Poslovni model je plaćanje po konsultaciji. Prirodan sledeći korak je razvijanje modula koji će omogućiti konsultacije sa dežurnim lekarima, po principu virtuelne čekaonice. Ovakav novi režim rada će nam omogućiti da pokrenemo novi poslovni model koji podrazumeva pretplatu. Već smo razvili pretplatničke pakete za poslovne korisnike (beneficije za zaposlene). Pretplate za domaćinstva kroz telekome

Bluetooth chip solution

Aleksa Trpkovic

Ideja je ta da se proizvede ili kupi tehnologija koja moze da omoguci korisnike da u chipovima svojih pasa menjaju podatke i informacije bez da moraju da idu kod veterinara. Takodje, ovaj chip bi omogucio ljudima koji nadju izgubljenog psa da bez mnogo muke kontaktiraju vlasnika tako sto ce putem nase mobilne aplikacije takodje saznati podatke psa koje su upravo pronasli.

Cilj je da se smanji broj lutalica/izgubljenih pasa u Srbiji i sirom sveta. Takodje, ovim putem cemo uciniti veliku uslugu vlasnicima pasa u slucajevima kad im psi pobegnu ili se zagube jer psi koji su u chipovani nasim chipom ce takodje odasiljati "ping" ili svoju lokaciju na neki nacin.

FINALISTA: tv serijal - Zvali smo ga T

Branko Topalovic

Tv serija od 5 epizoda u trajanju od po 50 minuta, po uzporu na visokoprodukcione erije kakve radi BBC, na temu ko je zaista bio Tito.
Trejler mozete videti na ovom linku https://www.youtube.com/watch?v=BMJmgVFFuYg&feature=youtu.be
Link je vidljiv samo onima koji ga dobiju putem maila ili na ovaj nacin, nije dostupan javnosti u ovom trenutku.
Rec je o dokumentarno-igranom serijalu, sa potpuno , u filmskom maniru, razigranim rekonstrukcijama dogadjaja i Nebojsom Glogovcem u ulozi Tita, miksovanih sa intervjuima radjenim sa brojnim sagovornicima, poznavacioma prilika tog vremena.
U seriji se iznose sve potencijalne teze o tome ko je zaista bio Tito, da li je doslo do zamene identiteta, istine o njegovom ucescu u Prvom svetskom i Spanskom ratu, spijunskim aktivnostima u Rusiji,kao i price o specificnosti njegove licnosti i svim njegovim zenama.....Zanrovski ovo je spijunsko-akcioni dokumentarno-igrani serijal, koji bi mogao biti popularan u svim republikama bivse Jugoslavije i sire.

umomkraju.rs

Aleksandar Rančić

Projekat je namenjan preduzetnicima i malim firmama da im pomogne u poslovanju i uključi ih u internet komunikaciju.

Osmislili smo povoljan paket proizvoda za ciljnu grupu, s obzirom na njihov ograničen budžet i obim poslovanja.

Cilj je da preduzetnici i mala preduzeća lakše komuniciraju sa svojim komšilukom koji je njihova ciljna grupa, da im pomognemo sa određenim alatima u njihovom poslovanju i da se lakše oglase svojim potrošačima, da ljudi u kraju budi informisani šta se nudi, koje su akcije u toku i sl.

Paket proizvoda sadrži sledeće:
1.Izrada internet aplikacije, responsive sajta.
2.Poddomen sa nazivom firme.
3.Android aplikacija objavljenu na Google Play sa nazivom firme
4.CMS za samostalno ažuriranje internet aplikacije.
5.Oglašavanje na internet portalu umomkraju.rs
6.Posebni alati namenjeni za unapređenje poslovanja i interakcije sa vašim potrošačima, kao što su:
- zakazivanje
- poručivanje
- cenovnik sa istaknutim proivodima
- specijalne akcije
- mapa

Festival dojenja

Dečji sajt doo

Ciljna grupa: Trudnice iz Beograda
Cilj festivala: Festival dojenja ima za cilj da informiše trudnice o značaju dojenja i pomogne prevazilaženju teškoća sa dojenjem. Svega 13% žena nakon navršena dva meseca bebinog života doji. Razlog odustajanje je često neobaveštenost, nedovoljno znanja i veština koje su preko potrebne da bi bile uspešne. Cilj je podsticaj žena da slušaju svoju unutrašnju intuiciju. Veliki broj dobronamernih saveta, konkretna obuka o uspešnom dojenju, pripremi dojki za dojenje, načinu masiranja, bebinim potrebama količine mleka po mesecima, podrška supružnika i ostalih članova porodice i lično bodrenje kao put ka uspešnom dojenju. Za zdravu porodicu i razvoj zdrave i emocionalno stabilne bebe.
Takođe, radionice i festival su prilika da se male porodične firme koje se bave bebama i starijom decom uključe promovisanjem svojih usluga i proizvoda na radionicama i festivalima.

Video poziv, operater-korisnik

Bojana Blagojevic

S obzirom da kompanija SBB radi prodaju usluga putem CC, a znamo da komunikacija putem telefona iskljucuje neverbalne signale i da je takvu komunikaciju koja nije direktna tesko pratiti, a vec kada vas neko gleda konstantno, vaša priča mu je zanimljiva. Da bi komunikacija sa korisnikom bila potpuna, bilo bi dobro da korisnik moze videti operatera na nekom tv kanalu(info kanal) i da na baneru ima vizuelno kompletnu ponudu.

Prazni i napušteni objekti Beograda

Ivan Kadic

Projekat ,,Prazni I napušteni objekti Beograda,,, bavio bi se fenomenom postojanja praznih, napuštenih, i devastiranih prostora na teritoriji Beograda, kao i mogućnostima njihove transformacije u komplekse različitih namena, a pre svega u multimedijalne, umetničke, naučne-istraživačke centre, kao i medicinske ustanove.

Istraživanjem bi bili obuhvaćeni objekti kulturno-istorijskog nasleđa, industrijski, vojni, poslovni i drugi objekti van funkcije, kao i prazna područija, tj napuštena sela, delovi grada, nekadašnja industrijska područja itd.

Jedno od polazišta istraživanja je i problem nedostatka prostora za delovanje umetničkih i naučnih institucija, grupa i pojedinaca aktivnih u ovim oblastima, a koji bi se mogao rešiti upravo popunjavanjem prostora obuhvaćenih istraživanjem. Istraživanje je potrebno i zato što većina lokalnih samouprava, uopšte nema podatke koji su tu neiskorišteni prostori na teritorijama njihovih opština.

FINALISTA: Nerofmalni edukacioni centar Čarobni um

Mitić Marija

Osnovna ideja Neformalnog obrazovnog centra Čarobni um jeste da se jasno koncipiranom i opremljenom prostoru kroz kreativne radionice Mindfulness programa, muzičko-likovne radionice, glumu, tai či za decu sa autizmom, izrade modnih kolekcija od prirodnih materijala, formiranje eko bašte, deca podsticanjem svesne pažnje usmeravaju na svoje misli, senzacije u telu, osecanja, okolinu u sadašnjem trenutku i bez prosuđivanja. Specifičnost Čarobnog uma je u tome da su u programe ravnopravno uključena i deca sa posebnim potrebama, tako da ce prostor biti u potpunosti prilagodjen stimulaciji, potrebama i specifičnostima korisnika.

Kućna bašta za vrtiće škole

una matko stamenkovic

Kucna basta je gajenje biljaka na malom prostoru u vertikalnom sistemu. Ideja je da se ponudi Beogradskim vrticima i osnovnim školama da deca na terasama vrtica ili dvoristu skole ili uz prozor gaje biljke koje bi mi osmislili i njima predstavili, u posudama prilagodjenim za vertikalan uzgoj.U ponudi i bi bile zacinske biljke kao i razne vrste salata sa uputstvima za njihovu negu kao i organizacija radionica na temu gajenja biljaka na malom prostori.

DiYouCan

Marko Petrović

Radi se o ocuvanju prirode, o pomaganju onima kojima je pomoc potrebna I o odeci. Odeci koju svako moze da napravi sam, bez ikakvog iskustva. Ideja je da se napravi aplikacija u vidu drustvene mreze na kojoj bi ljudi mogli da shareuju svoje sablone za odecu koju prave. Kako napraviti croptop od neke ofucane majice, jastucnice itd. Ideja bi se mogla spojiti I sa vizuelnim sablonima, ili vr tehnologijom.